fact finding;fact;feiten;feit;Fact Finding;Fact finding;woonfraude;fraude;woon fraude;waarheid;waarnemen; De Corporatie Academie - Het ultieme klantgesprek
Vragen? Bel 0341-820213
Het ultieme klantgesprek
Home > Opleidingen > Mondelinge communicatie > Het ultieme klantgesprek

Het ultieme klantgesprek

 

Als KCC medewerker heb je een belangrijke taak binnen de organisatie. Zo ben je als eerste aanspreekpunt het 'gezicht' van de organisatie en verantwoordelijk voor het afhandelen van honderden telefoontjes. Je krijgt te maken met allerlei verschillende vragen, klachten en meldingen. De druk is hoog en de klant van vandaag de dag heeft hoge verwachtingen! Hoe ga jij om met deze druk? Hoe blijf je klantgericht en zorg je dat huurders optimale service ervaren? Hoe let je op je gesprekstijd en houd je de regie tijdens het gesprek? Hoe zorg je ervoor dat je niet op de automatisch piloot gaat en juist creatief bent in de manier waarop je communiceert met klanten?

Wil jij ook het verschil maken en creatief en authentiek communiceren met klanten? Dan is deze training iets voor jou! Je leert hoe je het gesprek op een positieve manier beïnvloedt en ieder gesprek vol zelfvertrouwen aangaat.

 

Resultaat:

  • Meer tevreden klanten
  • Je leert hoe je creatiever communiceert
  • Je leert hoe je weerstand in gesprekken positief kunt beïnvloeden
  • Meer afwisseling in je gesprekken
  • Meer aandacht voor de klant
  • Je houdt de regie tijdens het gesprek
  • Je gesprekken worden korter en vriendelijker
  • Je haalt nog meer plezier uit ieder gesprek!

 

Doelgroep:

Deze training is voor ervaren medewerkers klantcontact / KCC medewerkers

 

Werkwijze:

Deze training is een interactieve training vol met oefeningen, filmfragmenten, beknopte theorie en eigen inbreng. En neem je eigen mobiel mee, want bellen is toegestaan! :)

 

Programma:

  • Welkom en doelstelling
  • Communicatiequiz
  • Positief beïnvloeden met taal
  • Creatief en authentiek reageren op de klant
  • Dansen versus sleuren
  • Het ultieme klantgesprek + interactieve werkvorm
  • Iedere klant is anders (DISC)
  • Omgaan met 'lastige' klanten en situaties
  • Oefenen met praktijkcases
  • Persoonlijk actieplan!
  • Evaluatie en afsluiting

 

Extra bijzonderheden:

Neem je eigen mobiel mee naar de training!

 

In-company:

Voor een in-company training kan het programma op maat gemaakt worden. Voorafgaand aan de training vindt dan een 0-meting/audit plaats. De speerpunten die daaruit naar voren komen worden ingezet om het programma op maat te maken

 

Praktijktraining:

Naast de training is het mogelijk om praktijktraining bij te boeken. Op die manier borg je direct het geleerde tijdens de training. Tijdens de praktijktraining luistert de trainer mee met de medewerker op de vloer. Na ieder gesprek ontvangt de medewerker persoonlijke feedback

 

Investering € 395,- incl. btw + € 25,- arrangementskosten + € 7,50 documentatie

 

Duur 1 dag

 

Wij organiseren deze training op locatie bij woningcorporaties die lid van ons zijn. De volledige arrangementskosten worden teruggegeven aan de organiserende partij. Ben je geen lid van De Corporatie Academie, dan betaal je € 49,50 administratiekosten per dag.

Voor meer informatie over deze opleiding kun je contact opnemen via 0341-820213 of via info@decorporatie-academie.nl.


Inschrijven

Trainingsagenda