Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Waarvoor kan ik jullie bellen of mailen?

Klanten bellen ons voor van alles. Geen vraag zo gek of we hebben gehoord. Om een paar voorbeelden te geven:

  • Kunnen jullie mij helpen een geschikte opleiding te vinden?
  • Kan deze training ook voor mijn hele team verzorgd worden?
  • Ik heb al meerdere trainingen gevolgd. Wat is nu een logische volgende stap?
  • Er zijn zoveel communicatietrainingen. Maar welke opleider is nu goed?
  • Ik ben mijn inloggegevens kwijt.
  • Ik wil een andere functie. Waar begin ik?
  • Het lukt niet om de e-learning te doen.
  • Mijn hele organisatie moet weer op agressietraining en ik zie op tegen de planning. Kunnen jullie mij helpen?

Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten en verras ons!

Vragen over de academie

Hoe word ik lid van De Corporatie Academie?

Iedere woningcorporatie in Nederland kan een licentie voor het leermanagementsysteem afnemen bij ons. Wij zijn ervan overtuigd dat je moet leren op een manier die bij je past. Een academie moet jouw manier van leren ondersteunen en vergemakkelijken. Daarom zijn er verschillende manieren waarop wij met jouw corporatie kunnen samenwerken.

Liever eerst zien wat de academie inhoudt? We komen graag vrijblijvend bij je langs. Bel of mail ons voor een afspraak.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?

Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen door op de inlogpagina te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul je inlognaam of je mailadres in en je ontvangt via de mail een nieuw wachtwoord.

Hoe kan ik gebruik maken van de kortingsafspraken met de grote opleiders?

Ben je medewerker bij een woningcorporatie die al lid is van De Corporatie Academie? Dan krijg je automatisch korting op de opleidingen die je via de grote opleiders volgt. Vergeet niet de naam van jouw woningcorporatie te noemen bij inschrijving voor een opleiding.

Is jouw corporatie nog geen lid? Helaas, dan kun je geen gebruik maken van de kortingsafspraken. Wil je weten wat een lidmaatschap je nog meer oplevert? Kijk op ‘Lid worden’.

Ik heb een vraag over een factuur? Waar kan ik terecht?

Met alle vragen kun je ons bellen of mailen via 0341-820 213 of info@decorporatie-academie.nl. We zorgen ervoor dat je vraag snel bij de juiste persoon terechtkomt.

Ik heb een positieve/negatieve opmerking.

We zijn erg benieuwd hoe je onze trainingen ervaart. Laat je ons weten wat je ervan vond? Dat kan via de evaluatieformulieren die je in de training krijgt en enkele weken later via de mail. Liever persoonlijk contact? Bel of mail ons gerust.

Vragen over trainingen

Ik kan jullie trainingen niet meer vinden op de website. Waar zijn ze gebleven?

Onze trainingen zijn inderdaad verhuist! Je vindt ze nu allemaal op www.watdoejijmorgen.nl. Wij zijn nog wel steeds de inkopers, planners en helpdesk van al deze trainingen.

Hoe vraag ik een incompany training aan?

We hebben een groot en divers netwerk van opleiders. Daardoor kunnen we altijd een opleider vinden die bij jouw organisatie en leervraag past. Benieuwd naar de mogelijkheden en voordelen voor jou? Lees er meer over op ‘Incompany’ of bel of mail ons.

Kan ik mijn training annuleren of verplaatsen?

Je kunt je inschrijving altijd binnen 14 dagen kosteloos annuleren.

Kun je om wat voor reden dan ook niet deelnemen aan de training? Bel of mail ons, zodat we de trainer kunnen informeren. We zoeken graag samen met jou naar een passende oplossing om de training alsnog te volgen. Wil je helemaal niet deelnemen aan de training en annuleer je binnen 3 weken voor de startdatum? Dan betaal je helaas annuleringskosten.

Kan ik mij optioneel inschrijven?

Jazeker! Schikt de datum van de training je niet of vind je de geplande locatie te ver bij jou in de buurt? Of weet je gewoon nog niet zeker of je de training wilt volgen? Schrijf je dan in voor de wachtkamer. Je zit dan nog nergens aan vast en je ontvangt wel automatisch een mail wanneer er nieuwe data gepland zijn voor de training.

Waar vinden de trainingen plaats?

We organiseren onze trainingen zowel bij woningcorporaties als op externe trainingslocaties. We plannen trainingen vrijwel altijd in verschillende regio’s. Het liefst maken we hierbij gebruik van maatschappelijk betrokken vergaderlocaties wanneer we de training niet bij een woningcorporatie organiseren. Heb jij goede ervaringen met een mooie locatie? We horen graag van je!

Waarvoor betaal ik arrangementskosten?

Leren lukt niet op een lege maag. Daarom zorgen we altijd voor voldoende koffie/thee en een heerlijke lunch tijdens onze trainingen. Hieraan betaal je mee via de arrangementskosten. Ook betaal je een deel voor het gebruik van de ruimte waar je zit en de trainingsmiddelen die gebruikt worden, zoals een beamer of flip over.

Vind de training plaats bij een woningcorporatie? Dan betaal je € 25,- per dag. Dit geld wordt volledig uitgekeerd aan de corporatie waar de training plaatsvindt. Voor een externe locatie liggen de kosten hoger en betaal je € 75,- per dag.

Ik mag niet alles eten. Houden jullie daar rekening mee?

Jazeker! Wel is het belangrijk dat je dat duidelijk bij je inschrijving vermeldt. Ben je dat vergeten? Bel of mail ons en we zorgen ervoor dat er ook voor jou een smakelijke lunch klaarstaat.